Festivalul Brazilor de Craciun Imprimare E-mail


275.000 de euro strânşi la Festivalul Brazilor de Crăciun 2009 vor sprijini programele Salvaţi Copiii
În cadrul celei de-a IX-a ediţii a Festivalului Brazilor de Crăciun au fost strânşi 275.000 de euro, ce vor sprijini programele Salvaţi Copiii de ajutorare a copiilor din România care trăiesc sub limita sărăciei. În cadrul Galei prezentate de Andi Moisescu şi Andreea Raicu, au fost strânse fonduri din biletele de tombolă, sponsorizările pre-eveniment şi din cadrul licitaţiei celor 23 de brăduţi creaţi în exclusivitate de designeri şi copiii de la Salvaţi Copiii.
Cea mai mare sumă de 17.000 euro a fost licitată pentru brăduţul creat de Oxette, prin generozitatea companiei Henkel Romania. Bradul Oxette a fost creat cu gândul la Crăiasa Zăpezii şi la un bal de gheaţă elegant şi sclipitor. Bradul se numeşte “Visul unei nopţi de iarnă”, şi este prevăzut cu un suport din oţel, acoperit cu foiţă de argint pe care au fost prinse cristale Swarovski şi diferite alte pietre semipreţioase.

În cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun 2009, 6 personalităţi remarcabile implicate activ în sprijinirea organizaţiei Salvaţi Copiii, au primit distincţia de ambasador al organizaţiei Salvaţi Copiii. Diplomele de onoare au fost primite de Marius Ivan, Sorin Popa (Director General Adjunct BRD-Groupe Societe Generale),  Camelia Şucu (compania Class Living), Dominic Bruynseels (Preşedintele BCR România), Ilie Năstase şi Liviu Sfrija (Preşedintele Henkel România).

„Organizaţia Salvaţi Copiii este mândră că în acest an s-a adăugat o sumă atât de importantă la cea de 1.707.300 euro, strânsă la ediţiile anterioare ale Festivalului Brazilor de Crăciun. Le mulţumim membrilor Comitetului de Organizare, designerilor, dar mai ales persoanelor şi companiilor, care prin generozitate şi implicare, au contribuit la un viitor mai bun pentru copiii defavorizaţi. La fel ca în anii trecuţi, vom folosi fondurile pentru programele Salvaţi Copiii, de educare şi de integrare socială a copiilor saraci”, declară Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv al Organizaţiei Salvaţi Copiii.

Cele mai mari sume au fost oferite de compania Henkel, care a oferit un total de 44.000 de euro, BCR – 36.000 şi de omul de afaceri Marius Ivan, care a oferit 32.000 de euro.

Sumele licitate pentru cei 23 brăduţi sunt următoarele:

1.    Bradul Agnes Toma – 7000 de euro, achiziţionat de Carrefour
2.    Bradul Ana Wagner –  6500 de euro, achiziţionat de Agop Kirmizian
3.    Bradul Claudia Castrase –  10.000 de euro, achiziţionat de Camelia Şucu
4.    Bradul Conf. Dr. Univ Alexandru Ghilduş şi Mihnea Ghilduş – 12.000 de euro, achiziţionat de Marius Ivan
5.    Bradul Cristian Samfira  –  7000 de euro, achiziţionat de Liviu Drăgan, Director General TotalSoft   
6.    Bradul IKEA – 6000 de euro, achiziţionat de Class Living
7.    Bradul Ioan Nemţoi – 15000 de euro, achiziţionat de Dan Camarzan,compania Kronvest
8.    Bradul Irina Marinescu – 10.000 de euro, achiziţionat de Intesa Sanpaolo Bank
9.    Bradul  Irina Schrotter şi Andreea Raicu – 10.000 euro, achiziţionat de compania Henkel România
10.    Bradul  Iris Şerban – 8000 de euro, achiziţionat de Marius Ivan
11.    Bradul Kristina Dragomir – 11.000 euro, achiziţionat de BCR
12.    Bradul Lena Criveanu –  7500 euro, achiziţionat de compania Henkel România
13.    Bradul Mihaela Glăvan –  9500 euro, achiziţionat de compania Henkel România
14.    Bradul Oxette – 17000 euro, achiziţionat de compania Henkel Romania
15.    Bradul Rita Mureşan –  10.000 euro, achiziţionat de Anca Vlad, presedinte Fildas Trading
16.    Bradul Salvaţi Copiii –  10.000 euro, achiziţionat de BCR
17.    Bradul Stephan Pelger –  10.000 euro, achiziţionat de BRD-GSG
18.    Bradul Togo Design – 10.000 euro, achiziţionat de BCR
19.    Bradul Verena Arapu – 10.000 euro, achiziţionat de Marius Ivan
20.    Bradul Victoria 46 – 10.000 euro, achiziţionat de Agop Kirmizian
21.    Bradul Wilhelmina Arz – 7500 euro, achiziţionat de Anca Bucura
22.    Bradul realizat de Salvaţi Copiii Timişoara – 10.000 euro, achiziţionat de Intesa Sanpaolo Bank
23.    Bradul creat de copiii din programele Salvaţi Copiii a reuşit să strângă 12.000 euro prin contribuţia lui Marius Ivan (2.000 euro), Andi Moisescu (1.000 euro), Liviu Sfrija (1.000 euro), BCR (5.000 euro) şi Dan Carmazan (3.000 euro).

Gala din acest an s-a bucurat de prezenţa unor personalităţi precum Nadia Comăneci, Ilie Năstase, Gabi Szabo, Camelia Şucu sau Adela Popescu.

Ca în fiecare an, designerii au avut surse de inspiraţie inedite pentru a recrea bradul de Crăciun, cu intenţia de a asigura un Crăciun mai fericit şi un viitor mai frumos pentru copiii defavorizaţi. Una dintre cele mai elegante idei a aparţinut Irinei Schrotter şi Andreei Raicu, cu sprijinul domnului profesor Dragos Patrascu, brăduţul reprezentând  un obiect de artă contemporană, realizat sub forma unei sculpturi elegante. Capodopera reprezintă un elogiu adus unuia dintre elementele naturii, conul, strâns legat simbolic de bradul de Crăciun, ce va completa şi întregi spaţiul în care va fi amplasat.
Rita Mureşan a realizat Copacul fermecat, în care locuiesc toate zânele naturii. „Iarna, el este plin de de zăpadă şi seamănă cu un copac de cleştar. Toată ziua, zânele ocrotesc natura, iar seara se odihnesc în acest copac, istovite. Munca de peste zi a zânelor este din ce în ce mai grea, pentru că oamenii au uitat să ocortească natura.”, a declarat Rita Mureşan, care, prin brăduţul creat a dorit să atenţioneze asupra mediului înconjurător în care trăiesc copiii. Zânele au fost realizate dintr-o serie limitată de globuri pentru pomul de iarnă, fiind lucrate manual.

Inspirată de basme şi poveşti a fost şi Kristina Dragomir. Sursa de inspiraţie pentru sfeşnicul de cristal sub forma unui brad împodobit a fost Crăiasa Zăpezii, de Hans Christian Andersen, creatoarea dorind să asocieze frigul cu căldura, prin lumânările ce vor arde în sfeşnic.

Un alt concept creativ a fost al Anei Wagner, brăduţul fiind realizat sub forma unei rame de tablou cu zece globuri unicat, lucrate manual, prinse în ea.

Confecţionat din materiale textile colorate, brăduţul designerului Lena Criveanu reprezintă un simbol al dorinţelor.

Bradul original al designerului de pantofi şi accesorii, Mihaela Glăvan, este o evocare a Bucureştiului interbelic.

Salvaţi Copiii a prezentat un brad pictat din materiale textile pe un şevalet şi ornat cu pietre preţioase, la care au lucrat copiii din centrele educaţionale.

Planurile Salvaţi Copiii sunt de a folosi aceste fonduri în 2010 pentru a sprijini peste 3.000 de copii şi familiile lor, de a-i integra, prin programe de educaţie, în societate şi de a le oferi o copilărie mai fericită.

Ediţia din 2009 a Festivalului Brazilor de Crăciun a avut ca parteneri nume precum: Banca Comercială Română (partener strategic Salvaţi Copiii), Intesa Sanpaolo Bank (susţinător Salvaţi Copiii), BRD-Groupe Société Générale şi Henkel România (sponsori principali), OTP Bank, TTS, Raiffeisen Bank şi Kaufland (sponsori secundar), Germanos, Carrefour, Oscar Downstream, City Business Centre Timişoara, Apa Nova şi Romtelecom (sponsori).

Despre Festivalul Brazilor de Crăciun:
Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment de strângere de fonduri organizat anual de Salvaţi Copiii România, care are ca centru de interes o licitaţie specială de brăduţi de Crăciun, creaţi exclusiv pentru această ocazie de unii dintre cei mai cunoscuţi designeri români. Devenit una dintre atracţiile calendarului social al sezonului, Festivalul Brazilor de Crăciun sprijină proiectele derulate de Salvaţi Copiii România.

Comitetul de Organizare al Festivalului Brazilor de Crăciun din acest an are în componenţa sa pe Andreea Raicu, Amalia Năstase (Managing Partner Eventures), Andi Moisescu (Realizator TV), Bianca Dordea (Director Comunicare BRD - Groupe Société Générale), Corina Bârlădeanu (Manager 2activePR), Gabriela Terchilă (Managing Director Proximity), Liviu Sfrija (Preşedinte Henkel România), Nora Marcovici (CEO BBDO România), Tereza Munteanu (Managing Partner Wunderman).

Despre Salvaţi Copiii România:
Salvaţi Copiii România este o organizaţie neguvernamentală activă în domeniul promovării drepturilor copilului din 1990. Membră a Alianţei Internaţionale Salvaţi Copiii, organizaţia consideră că toţi copiii, indiferent de rasă, religie sau provenienţa socială au aceleaşi drepturi, de care trebuie să beneficieze. Salvaţi Copiii este implicată în diferite proiecte de educaţie, protecţie socială şi advocacy pentru copiii aflaţi în familii sărace, copiii victimă a violenţei, copiii străzii, copiii refugiaţi etc., lucrând cu copiii şi familiile acestora pentru îmbunătăţirea vieţii lor de zi cu zi şi crearea unor planuri de viitor. Salvaţi Copiii îşi utilizează experienţa globală pentru a obţine din partea organismelor guvernamentale decizii şi iniţiative de pe urma cărora să beneficieze toţi copiii.

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi:

Elena Dumitraşcu, Pleon Graffiti, Tel.: 021.316.02.00, Mobil: 0724.303.815, E-mail: Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat a putea vizualiza pagina.

Ana Dumitru, Salvaţi Copiii România, Tel.: 021.316.61.76, Mobil: 0740.100.509,  E-mail: Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat a putea vizualiza pagina.


Comentarii ()add
Spune-ti parerea despre acest articol
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Adaugati caracterele din imagine


busy
 
newsletter
login
cont
parinti
parinti


galeriapiticilor.jpg    
Poze din galerie!
Educatie si Scoala
2006 - 2012 ScoalaParintilor.ro - toate drepturile rezervate
Termeni si conditii | Publicitate

banner
banner